Краткости/ 5



















***

Понякога се питам:
ще ми гръмне първо главата
или първо ще утихне вселената в нея.
Де да стояха толкова просто нещата.
Напрежението расте -
главата става по-здрава.
И така ще е някак
до края.


_______________________________________________



 ***

Май съм закъснял за ”нов живот”,
ще си живея стария.
От прах ще слепям камъни.
И ще направя къща,
като дядо ми.

_______________________________________________


  
 ***

Да си синтезирам и изплюя
камъчето.
Пък правете с него
каквото решите.
Няма да се наведа,
ако полети към очите ми.  

_______________________________________________ 


Кафе

И си сваряваш
една голяма чаша кафе.
С една голяма лъжица мед.
И се случва животът
с противоположностите си
в една чаша,
която е точна за теб.

_______________________________________________ 



Гледна точка 

Не ми пука за дупките
и ръждивите таратайки.
За мене
зимата е бяла.
Като небе и майка.