Обичам този мъж

Михаил Павлов Стоилов

        35 г. 185 см. 92 кг. Инженер. Банков служител. Черна коса. Обича котки. Свири на пиано. Твърди, че би направил всичко за мен. (Едва ли!) Неуверен изглеждаше. Въпреки сигурността, която изтъкваше. И дори да желае да "направи всичко за мен", не би могъл.

 Димитър Антонов Дечев
          32 г. 190 см. 98 кг. Руса коса. Голям нос. Психолог. Разбираше ме, предразполагаше ме. Умееше да ме отпуска. Питах се дали го е научил практикувайки професията си, или същността му е такава. Допадна ми много. Тц!... Голям нос!

Мартин Карамфилов Попов

         22 г. 185 см. 79 кг. Кестенява коса. Студент - Българска филология. Впечатлен от мен. Мил, добър, нежен. На тези години са така. Ентусиазиран, като дете отишло за пръв път на лунапарк. Прекалено млад. Не може да свърши работа и просто да забрави. Както се изразяваше той - "ще се вкара във филма" и, рано или късно, ще се активира нещо в него, ще търси, ще пита, ще ме намери. Неприятно ще бъде.

Цветан Александров Цветанов

      34 г. 187 см. 95 кг.- атлетичен. Синьо-зелени очи. Черна коса. Невероятна усмивка. Успял, "налудувал" се ерген, който търси домашен уют. Знае няколко езика. Бизнес партитата за него са просто задължение. Истински се забавлява и отпуска далеч от позата. В тесен семеен кръг и с истински приятели. Както каза, има само двама такива. Кара колело. Обича разходки сред природата. Нахлузва скъсаните дънки. Облича ластична сива тениска прилепваща  по изваяното му тяло. Искрящи, леко рошави, коси, в които слънцето замотава пръсти. Успял, сериозен, забавен, красив мъж,  разхожда се по плажната ивица по сандали и отговаря с усмивка на женските погледи. ... Да... Ако спя с него ще пожелая още...

Мартин Кожухаров Стаменов

          42 г. 185 см. 85 кг. Готвач. По образование - Икономист. Бил е музикант на кораб. Акустична китара. Чупливи, прошарени коси, малко под ушите, пуснати. Харесва джаз и латино музика. Обичам описанието на емоциите си, което прави след всяка изслушана песен. Караше ме де се усмихвам. Можеше го. Знаеше, усещаше, кога какво се случва с мен. Когато ми е криво, пускаше винаги, независимо от неговото настроение, една нежна усмивка. Аз се нацупвах, той скланяше глава на една страна като кутре и се усмихваше със затворени устни. Не можех да му устоя, не можех да не се усмихна. Има здрави зъби. Косата си му е на място. Обича изкуството във всякаква форма. Притежава талант - музикален. Наистина - с добра фигура за годините си. Широки рамене, силни, красиви ръце. Слабо, намръщено, но нежно лице. Невероятно дълбоки кестенови очи. ... Като Стефан е... без чувствата.

...


         Последният беше ограден с флумастер в кръг и по средата на кръга имаше удивителна. Бях притеснен от отсъствието й нощем , "по спешност, служебно". Затова си позволих да ровя в папката, която крие в пианото. ... Намерих каквото търся. Тя не го обича. Но аз обичам този мъж, който ще ни подари "Ани"...