Колко важно е да вярваш

Сгъни се, сгъни се, помести се!... кажи - "Генчлебирлиги"! ... и избухнах в смях. Мамка му и нож, не се сгъва. А опитвам. Искам го силно, съсредоточил съм се. Тихо е, не мисля за друго... Освен за Анелия, не фолк певицата. Като се замисля - и за нея мислех. И за ония майтап в нашта компания, че съм я взел за жена и съм я заключил в мазето да не бяга. И че така и не се научи да прави лютеница. Важно е една жена да може да прави лютеница или - беше, отде да знам... ножът не се огъва... ще пробвам пак... Гледам го, гледам го повече, ама много го гледам, вече... дори се изпотих. Това е признак, че нещо може да стане. Върша нещо, щом се потя... Продължавам да върша нещо. Използвай енергията си... канализирай... локалиризарай... пие ми се бира, в квартирата няма... не съм се решил и очите не помня дали си мих. Не съм ял, но кафе съм пил и съм пушил, това го знам... канализирай... съсредоточи се... Баси ножа!!!

             Логично е да обясня защо се потя над ножа и неговото огъване. Не ми се работи. Ако мога да огъвам разни неща с мисъл... талант е... най-малкото в шоу програми ще ме взимат. Което пак е работа, де... Но отде да знам, може да ме обяват за... Човека-мисъл. И да ми дадат доживотен абонамент към някое заведение за бързо хранене. Когато и да отида, където и да е в страната в заведенията на тая фирма да хапвам без пари. Ще ми издадат една карта... златна, не, банално... розова карта, за доживотна консумация в бърза закуска - ... "Кучетата са бързи - ние повече" ... и също и към продуктите на "Кока-кола", може...
              Последни напъни... така казах и преди пет часа... сега се опитвам да се сетя спах ли или цяла нощ огъвам ножове.

              Материализирай мисълта си, Георги... тя е... чук... мисълта ти е менгеме... материализирай я... Да бе, ако можех да я материализирам, нямаше да е в чук, а в нещо високо, слабо и едрогърдо (от женски пол - за протокола)... Премести ножа... премести го... в другия край на масата... в другия край... не мисли, не мисли...(тишината в главата ми продължи максимум 3 секунди)... Премести се бе, твойта мама, не ми се работи!!!... освен може би... дегустатор на топ модели... един вид, преди ревю аз да ги "преглеждам и одобрявам". "Ооо, мойто момиче, отпуснала си ги тези гърди. Постарай се за следващия път, че ще забравиш за блясъка на модата." Или пък - "Поработи над максимус глутеуса" (дупето, ма нали ще съм разбирач и...) ...Е така, два часа - веднъж седмично. Май това е единствената работа, която няма да ми писне. Пък и все някоя ще намери ръцете ми за нежни и ще пожелае... има пластмасова дръжка тоя нож. Може би пластмасата се мести по-трудно. Взех метален... Аре бе, пич и за тебе ще има далавера. Ще си - първият, преместен  от великия Човек мисъл, нож. А? Оферта си е? Пък и с някоя вилица може да се запознаеш. Да се точиш в нея... Вече не мога и да се смея, обезкуражен съм...
             19 часа е. Време е да отида за бира и нещо за ядене. Не съм ял от близо 24 часа и от толкова не съм спал...

...

Добре бе, някъде бъркам - вървя по улицата и си мисля - Трябва да го мога. Наистина трябва да го мога...

...

Вървя си аз. Тиха вечер, леко хладна. Слънцето се спуска в прегръдката на Изтока и доказва колко важно е да вярваш...