Вафлено момиче


Пишеше стихове и мечтаеше, как ще оправи тази държава.
И някак го вярваше.
Сега  с думи продава пилешки котлети, гащи и вафли.
Понякога кредити.
В най-добрия случай - себе си.

Пишеше стихове и мечтаеше, как всички хора ще са усмихнати.
А аз съм глупак, който отказва да порасне.
Тя го е направила.
Осъзнавайки тежестта на пържолата
и това, че все някой ще страда.

Може би е по-хубава отпреди,
а аз по-глупаво дете.

Пишеше стихове и мечтаеше, за свобода, равенство и други
красиви неща.
И някак ги случваше.
С любов облечена в думи.
Сега е гола и тръпнеща.
Самата тя е, може би, любов.
Аз съм глупаво дете,
което отказва да порасне.


--------------------------------------------------------------------------------
Нищо лично, събирателен образ, който пък ми е, може би - болезнено личен.