Мъжки страхове




... Събудих се от детски плач в съня си, в кошмара си. Сънувах дъщеря си как е седнала по турски,  налапала е палеца на крака и си играе с него, смуче го. Аз се занимавах с нещо - тя си играеше. Чух детски плач и думите - "Тати, тати!"- и я видях в локва с кръв как е отхапала част от пръста си.
       Събудих се. Измих се. Запалих. Помислих. Посмях се. Излязох за работа. В автобуса съм. Една майка с дете нервничи. Детето е глезено. Прави и напук. Пищи, дразни всички в автобуса. Не съм спал . Боли ме глава. Нервно ми е. Детето продължава да пищи. Не знам, представих ли си или наистина го направих, но отидох при хленчещия дребосък, хванах го за двете крачета и с всичка сила го ударих в един от металните прътове в автобуса. И стана... тихо...
          На работа съм, седя на стълбите и чакам собственикът на 13-ти  апартамент да ни отвори да работим. Пуша и гледам през прозореца  Над стъклото се провеси един дребосък, едно бебе и ми се оплези. Премижих. Отворих очи и вече бях в нас. Вързан за стола, заобиколен от няколко деца. Около десет бебета. Едно рижо пушеше и се смееше.
- Не пуши де, малък,  ще се увредиш!
- Да го духаш, дъртак! - отвърна ми то и изстреля гъст цигарен дим в очите ми.
Усещах, че нещо ме хапе за врата. Ръцете ми бяха вързани, не можех да се почеша. Беше друго бебе. А други три ровеха в гардероба ми и хвърляха дрехите ми из цялата стая.
- Е, не така де, не така! - казах аз.
Един тлъст, леко мургав, чернокос и къдрав бебок извади едни мои слипове, сложи си ги... запуши си носа и ушите и се... напъваше. Другите чакаха резултатът от това напъване. Дребосъкът се напъваше още повече, докато не чух един силен пърдящ звук. Изака се в слиповете ми. Противният аромат се разнясяше и ми се повдигаше от него. А цялата тумба бебоци се радваха и ме сочеха с пръст. Онзи, медузообразен пухкав човек, свали слиповете и ги запрати точно в лицето ми.
- Защо бе, тати... защо?! - хленчех аз.
А пък друг, снежно бял и рус, беше намерил ножиците от бюрото и с тях кълцаше съдържанието на портфейла ми. Не му стигна това, но продължи да рови в шкафа и оттам извади ръкописа на романа ми. Направи го за секунди на ленти от по половин сантиметър и с една лекота и радост ги хвърляше към тавана и през тях виждах как бебета купонясваха и съсипваха къщата ми без да мога да мръдна от стола и да направя нищо. Дори не ми се викаше. Нямаше смисъл. Извиках все пак:
- Спрете... моля ви, спрете!...
Те спряха. Обърнаха се едновременно към мен и ме гледаха, както хищник гледа плячката си. Уплаших се.
- А-а-а-з... не спирайте... ако искате... веселете се... давайте...
Едно момиченце, с розова панделка на къдравите си руси коси и дълбоки сини очи, тръгна към мен лазешком. Гледаше ме право в очите, усмихваше се по бебешки и гугукаше. Стигна до мен. Качи се по крака ми. Седна в скута ми. Усетих как нещо нахлува в пениса ми. Нещо, което принципно не би могло да влезе там. Болката беше ужасна. Късах се целият. Скимтях и опъвах жили. Нещото вече беше в стомаха ми... ребрата ми... копаше в гърдите ми...
- Аааааааааааа...
... една бебешка глава проби кожата на гърдите ми и застана очи в очи с мене.
- Татиииииии, цун! - каза и ме целуна по носа.
...
Телефонът ми звъни. Вдигнах.
- Здрасти, отрицателен е...